سفر نامه

گردشگری

سفر نامه

گردشگری

  • ۰
  • ۰

سفر به چین

اوایل فصل پاییز بود که قصد سفر با تور چین را داشتم و تصمیم گرفتم این کشور بزرگ را از نزدیک مشاهده کنم. شنیده بودم که کشور چین جاذبه های توریستی زیادی دارد و از زیبایی خاصی برخورداره. بعد از اخذ ویزا و گرفتن بلیط سفر سه روزه به چین را شروع کردم، ساعت 9 صبح پرواز به سمت پایتخت کشور چین یعنی پکن بود. بعد از شیش یا هفت ساعت پرواز به پکن رسیدم و با تاکسی به سمت هتل هزاره بزرگ که رزرو کرده بودم حرکت کردم. هتلی بی نظیر و عالی بود، به خاطر خستگی زیاد راه روز اول سفر به چین را در هتل سپری کردم تا برای فردا انرژی لازم را داشته باشم.

  • ۹۶/۱۲/۰۷
  • sahar shafi

نظرات (۲)

خب؟؟؟؟

https://sorooshnews.com/

برای مطالعه سفر نامه و سایر مقالات می توانید به سایت لحظه آخر مراجعه کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی