سفر نامه

گردشگری

سفر نامه

گردشگری

  • ۰
  • ۰

مجارستان، کشوری در اروپای مرکزی، پایتخت آن بوداپست است. مجارستان شامل 19 شهرستان به علاوه بوداپست زیرا که این شهر مستقل است و متعلق به هیچ شهرستانی نیست.
شهرهای مهم مجارستان شامل دبرسن، میشکولتس، سگد، پچ و گیور هستند که با تور مجارستان می توانید به این شهر ها سفر کنید. کشور مجارستان کشوری مسطح و پست با دشت هایی‌ زیبا است که توسط رود دانوب معروف ترین و زیبا ترین رود در اروپا به 2 قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. این کشور دارای معماری بسیار زیبا و غیر قابل توصیف است که اصالت وتمدن این کشور را در خود جای داده‌ است. مجارستان دارای آب و هوایی معتدل است، تابستان ها در این کشور نسبتا گرم با رطوبی متوسط، همچنین دارای زمستان‌هایی‌ با بارندگی زیاد و هوایی‌ سرد می باشد.
مناسب ‌ترین زمان برای گردشگران تور مجارستان که قصد سفر به این کشور را دارند، ماه‌های اردیبهشت و شهریور است که دمای هوا در این ماه‌ ها حدوداً کمتر از 21 درجه سانتی گراد می باشد، البته دمای هوا در فصل تابستان حدود 26 درجه سانتی گراد تخمین زده می شود، که تابستان را نیز فصلی مناسب برای سفر به این کشور تبدیل کرده است. دین مردم مجارستان مسیحیت کاتولیک است و زبان مردم این کشور مجارستانی، اما مردم بومی به طور گسترده تسلط به زبان انگلیسی و آلمانی دارند و زبان انگلیسی و آلمانی را زبان دوم خود می دانند. واحد پول این کشور فورینت مجارستان است.

  • ۹۷/۰۴/۰۷
  • sahar shafi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی